سیاوش قمیشی
posts
سیاوش قمیشی

 

 

 

جون من جون شما نظر بدین!!!


Powered by : قالب و كدهاي جاوا: قالبسرا

نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت16:40---7 تير 1391
در خواست که عکس خودتو بذار


پاسخ:اینش دیه نمیشه گلم!!


ندا
ساعت0:32---3 تير 1391
کوثر جون یه خواهشی داشتم میشه یه سری از عکسای گروه های مورد علاقه امو بزاری.

عکسشون خیلی کم گیر میاد ولی بزار جون من .!!!!یگروه کره ایه اسم یکیشون سوپر جونیوره و اون یکی سیستر.

اگه نزاری قهر میکنم بات.هه هه ههپاسخ:باشه حتما میذارم ولی اگه یه خورده طول کشید ببخش دیه!!


ندا
ساعت0:25---3 تير 1391
مرسی کوثر جون!!عاشششق صداشم.


انیس
ساعت19:00---2 تير 1391
ایول خیلی باحالی...

حالا وقت اون در خواستس که نمی تونی انجام بدی!!!!

میشه عکس خودتو بذاری..!!!!!(اگه غلط املایی داره ببخشید!)
پاسخ:چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی؟؟؟؟؟عکس خودم؟!!تو درخواست کن من میگم چشم!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ar | جمعه 2 تير 1391برچسب:, |


Close All